top of page
תמונת הסופר/תגלעד מוספי

כל מה שרציתם לדעת על ביטוח נסיעות לטסים לארצות הברית

מאז ומתמיד אמריקה הייתה יעד פופולרי ונחשק. כמעט כולם חולמים לדרוך על אדמת ארצות הברית ולחזות בגורדי השחקים של ניו יורק, ליהנות מהאווירה המטורפת של לאס וגאס, לראות נופים מרהיבים באריזונה, לנפוש בסטייל במיאמי, ליהנות מהטבע של אלסקה, או להרגיש כמו כוכבים בלוס אנג'לס. בין אם אתם מתכננים טיסה לארצות הברית לצורך חופשה ובין אם לצורכי עסקים, חשוב מאוד שתרכשו ביטוח נסיעות לארצות הברית.


מה כולל ביטוח נסיעות לארצות הברית?


רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל תמיד הייתה חשובה, אך החשיבות שלה עולה פי כמה מאז התפרצות הקורונה. ארצות הברית נפגעה קשות מאז שהתפשטה המגפה בעולם – עם יותר מ-38 מיליון נדבקים ו-630 אלף מתים. בשל כך, בזמנים כאלו של חוסר ודאות, עליכם לבטח את עצמכם ולצמצם סיכונים מיותרים. הדרך לעשות זאת היא באמצעות רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לתקופת הקורונה.


ביטוח נסיעות לחו"ל המותאם לתקופת הקורונה, זהו ביטוח הכולל תוספות המותאמות למצב החדש. הביטוח מכסה הוצאות רפואיות במקרה של הידבקות בקורונה על אדמת ארצות הברית. לרבות, פינוי באמבולנס או במסוק לבית החולים, אשפוז, טיפול רפואי, תרופות, בדיקות, ניתוח ועוד. בנוסף, הביטוח מכסה את ההוצאות הכספיות במקרה בו יש צורך להטיס מלווה מישראל למקום האשפוז של המבוטח בארצות הברית.


כמו כן, הביטוח יאפשר לכם לקבל החזר כספי לביטול הנסיעה בעקבות הידבקות בקורונה, כניסה לבידוד בישראל, וכן החזר הוצאות בגין צורך בהארכת השהייה בארצות הברית בשל הידבקות בקורונה, כניסה לבידוד או סגר במדינה.


מה חשוב לשים לב כאשר רוכשים ביטוח נסיעות לארצות הברית?


מערכת הבריאות בארצות הברית מתקדמת וחדשנית, ובד בבד היא יקרה מאוד. מחירי השירותים הרפואיים במדינה גבוהים במיוחד ורק ממשיכים לעלות עם השנים. בשל כך, העלות של ביטוח נסיעות לארצות הברית, היא גבוהה יותר מביטוח נסיעות ליעדים אחרים בחו"ל. לכן, ההמלצה היא לפנות לסוכן ביטוח שיערוך עבורכם השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות וידאגו שתשלמו פחות.


מעבר לכך, חשוב מאוד שהביטוח יתאים למצבכם הרפואי ולמטרת הנסיעה. כך לדוגמה, אם אתם מתכננים לעשות פעילות אקסטרים במהלך החופשה שלכם בארצות הברית, כדאי מאוד שתרחיבו את הביטוח ותרכשו כיסוי ביטוח לספורט אתגרי. כיסוי זה יכסה את עלויות ההוצאות הרפואיות בגין פציעה ותאונה שעלולה לקרות לכם בעקבות פעילות הספורט האתגרי.


אנחנו בסוכנות הביטוח מוספי גלעד נשמח למצוא עבורכם ביטוח נסיעות לארצות הברית במחיר ההוגן ביותר והמותאם לצרכים שלכם. אנו נחסוך עבורכם את הבירוקרטיה הכרוכה במחקר שוק מול חברות הביטוח, ונדאג לכם לכיסויים המותאמים לנסיעה שלכם. אז לפני שאתם עולים על המטוס כדי לכבוש את ארצות הברית, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נעניק לכם שירות מצוין, ממש כמו באמריקה.



Comentarios


bottom of page